Ha nem mi fizetjük nem hisszük el! Hétvégén Horvátországban voltunk, előtte meg a Balatonon. Ennyiért nyaraltunk és ettünk külföldön, meg ennyiért itthon:

Júniusban már egyszer lementünk a Balatonra, ahol szomorúan állapítottuk meg, hogy elszabadultak az árak.

Ketten voltunk egy apartmanban a feleségemmel, nyugdíjasok lévén jobban szeretjük ezt, mivel az asszony is szeret főzni, szendvicseket készíteni a partra. Kettőnknek három nap 90.000 forintba került. Mivel éjszakákra adják ki a különálló apartmanokat, ez még nem is volt olyan vészes ár, bár két évvel ezelőtt nem 30 eFt/éj, hanem 20.000 volt... De hát infláció meg mi egymás, elfogadtuk.

Mi ingyenes part részen fürödtünk. Az éttermi árak viszont az egekben vannak. Egy sajtos-tejfölös lángos 1400 forintba került. Egy hekk 1900-ba, egy üveg ásványvíz 650-be, egy kupa sör 1100 forint volt.

Összességében úgy, hogy ebédelni ültünk csak le nem is étteremben, hanem büfében, a három napra 25.000 forintot fizettünk az ételekért, a parton pedig itthonról vitt fasírtot, rántott húst, szendvicset ettünk.

Tehát a Balatonon, három napot, ketten 115.000 forintból töltöttünk el.

Mivel mindenki azt mondta külföldön olcsóbb a nyaralás és mégiscsak tenger, lementünk Horvátországba is, egyébként is szerettünk volna egy gyors látogatást tenni a tengernél.

A szállásunk nagyon kedvező volt, a tengerparttól 300 méterre, egy nagy házban külön apartman részben foglaltunk, saját kis udvarral, három napra 45.000 forintért átszámolva.

A fürdés itt is ingyenes volt, mi ezért nem szoktunk külön fizetni, bármelyik parton kényelmesen érezzük magunkat, nekünk már a nyüzsgés, programok nem szempontok.

Az asszony itt is megcsinálta a szendvicseket, vittünk itthonról mindent, ugyanúgy naponta egyszer ebédeltünk.

Itt is büféket kerestünk.

De az árak... egy sajtos-tejfölös lángog 5,90 euróba került. Ami átváltva 2300 körül mozog. A hal, krumplival 12 euró volt. 4800 forint!

Víz, üdítő darabja 5 euró, 2000 forint.

Hát nem jó szájízzel ettünk sehol. A három napra 40.000 forint volt az ebédünk, volt benne fagyi is, de azt a balatonon is fogyasztottunk.

Tehát Horvátországban még ígyis olcsóbban nyaraltunk, 85 ezer volt összesen.

Viszont a kinti árak nagyon magasak, a szállások ellenben nagyon kedvezőek.

Hogy hol érdemes inkább nyaralni, azt mindenki döntse el maga, én a saját tapasztalataim akartam megmutatni.

Népszerűek

Címkék

aktuális (2506) elgondolkodtató (161) érdekességek (1254) fejtörő (74) megható (283) megrázó (69) recept (466) viccek (300)