-

Parkinson-kórral vagy akár kezdődő demenciával küzdhet Putyin? Itt az igazság!



Egészségügyi problémák okozhatják Putyin viselkedésének megváltozását?

Valami nincs rendben Vlagyimir Putyin egészségével – ezt állítják egybehangzóan több állam hírszerzési forrásai, írja a The Daily Mail.

A lap szerint Putyinon mostanában több változás figyelhető meg, így például fokozódtak indokolatlan dühkitörései, melyet lehetséges, hogy állítólagos daganatos megbetegedésével, vagy egyéb egészségügyi problémáival kapcsolatosan szedett szteroidok okozhatnak – írja a Blikk

Ez a fajta rendellenes viselkedés sokszor az indokolatlanul sok szteroidot fogyasztó testépítők körében figyelhető meg (az angol szaknyelv a “roid rage”, vagyis “szteroid düh” kifejezést használja a problémára): ez nagyjából azt jelenti, hogy a szteroidok megváltoztatják a viselkedést, indokolatlan dühkitöréseket okozva, mely gyakran erőszakos viselkedésbe torkollik.

Hírszerzői állítások szerint a 69 éves államfő egészségét: a jelentések szerint Parkinson-kórral vagy akár kezdődő demenciával küzdhet. Mindkettő befolyásolja a viselkedést is, és nem pozitív irányba, állítják a megfigyelők.

Az elnökön a szeteroidkúrák külső hatásai is megmutatkoznak, így például arca és nyaka jelentősen puffadtabb lett, és arcán is látszik a kezelések okozta pirosság – írják. A súlyos betegségek miatti csökkent immunitás igazolhatja azt is, hogy Putyin extrán óvatos: hogy a fertőzésveszélyt csökkentsék, az elnök környezetében ezért vezethettek be rendkívüli biztonsági intézkedéseket. Többek között ez lehet az oka annak, hogy vendégeit hosszú asztal mellett ülve, biztonságos távolságból fogadja.


Forrás

Népszerűek

Címkék

aktuális (1873) elgondolkodtató (122) érdekességek (1164) fejtörő (72) megható (273) megrázó (67) recept (426) viccek (134)

Translate